Projekt badrum slutresultat

Jag har ju glömt att visa hur badrummet blev. Slänger in en bild på hur det såg ut innan vi satte klorna i det och en bild som visar nu när det är i stort sätt klart. Lite detaljer (tavla, handdukshängare och liknande) kvar, men i övrigt färdigt.


Före


Efter


Där ser ni hur skötbordet blev efter målning och lådor också.


Skötbord original


Skötbord Kajsa-style


Skippade tygstyckena på sidorna. Tänkte först klä i det i nå roligt tyg men tror att det är bättre att det är lite öppet så man kommer åt. Hur som helst blev det betydligt finare än vad det är när man köper det, så jag är nöjd. Nu hoppas vi bara att den lill* kommer gilla det också.

1 Lisa- mamma till Isac <3:

skriven

Åh va fint! Vi ska göra om vårt badrum med pga fuktskada så det är bra med lite inspiration!

Är det vårrumstapet? Jättefint!

2 Therese:

skriven

ja det var ju lite skillnad! ;) jätte fint! :) sånnadär duschväggar ska jag oxå ha, så praktiskt! har du redan fått en såndär väska man får på bb?

3 Kajsa:

skriven

Lisa: Tack! Japp, våtrumstapet. Köpt via Hälsingegolv.

Therese: Ja, sjuk skillnad. Hade nästan glömt hur äckligt det var innan :) Vi fick den väskan av en elev till D när de hade examen. Mamman jobbar/har jobbat på BB :)

4 Frida:

skriven

Gud va fint! Jag vill slänga ut vår duschkabin också, för att sätta in sådana dörrar. Tjusigt.

5 Madde:

skriven

Vart jätte fint både badrummet och bordet:) Härligt med nytt o fräscht! Badrummet är det ända i våran lgh som skulle behövas renoveras......Men men! Det funkar och jag försöker intala mig själv att jag gillar orange:P

6 Kajsa:

skriven

Frida: Tack! Ja, släng ut den! Dörrarna är underbara :)

Madde: Orange är också en färg ;) Är det kakel går det ju kanon att måla. Beror kanske iof på storlek eftersom det krävs rätt mycket förarbete och så för att det ska bli bra.

7 madde:

skriven

Shit vad fint! Har likadant skötbord och hade också tänkt att pimpa till det, men kom aldrig till skott :P

8 Kajsa:

skriven

Madde: Tack så mycket! Jag var tvungen att måla det så fort jag köpt det, annars hade jag inte heller kommit mig för att göra det :)

9 Simone:

skriven

Jäklar vad snyggt! JAG VILL OCKSÅ HA SÅDANA DUSCH-DÖRRAR JU!!! ;D

Kommentera här: