v 29

Går in i vecka 29 idag. Magen och jag växer för fullt. Förra veckan vågade till och med grannen sig på att fråga om det var smått på väg. Som tur var såg hon fram emot det för som det var nu tyckte hon att det var för lugnt och tyst i huset. Skönt att veta att ljud inte skrämmer henne när den lill* får för sig att testa stämbanden.

 

Planeringen för den lill* är i full gång i mitt huvud och snart börjar det bli dags att handla hem lite grejer. Skötbordet som vi ska ha är IKEAs allra enklaste och billigaste. Mest för att det är det enda vi får plats med. Men det ska pimpas rejält så det börjar bli dags att ta tag i det snart. Annars är inköpen som sagt i planeringsstadiet. Men snart så... Snart går jag in i v 30 och då har jag intalat mig att det är fritt fram :)

1 Therese:

skriven

lillmagen då! :D

2 Storebror:

skriven

Vad tjock du är ;)

3 Madde:

skriven

SÅ fin SÅ fin!

4 Kajsa:

skriven

Therese: Fast jag tycker att det räcker nu. Den behöver inte bli större. :)

Broder: Jag vet. Ska vi jämföra magar snart? ;)

Madde: Tack!

Kommentera här: