För sent

I sommar kommer jag inte att ha något att ha på mig. Inga sommarkläder som jag äger nu kommer jag att komma i som nyförlöst. Planen är istället att köpa ett par härliga långklänningar som döljer överflödskilon och som samtidigt är luftiga...

Satt igår och spanade in en riktigt fin klänning på H&M´s hemsida, men tänkte vänta tills idag innan jag beställde utifall jag hittade mer idag när jag hade mer tid. Idag fanns den till och med med på rean så jag skyndade att lägga den i shoppingbagen medan jag kikade vidare. Att jag sedan tröck på fel knapp och tömde shoppingbagen och klänningen sedan var slut i typ alla storlekar utom storlek jätteliten gjorde att jag svor en rad långa ramsor över min egen klantighet. Naket får bli min stil i sommar...

1 Mia:

skriven

Hahahaha. Vet hur det känns... jag har köpt två långklänningar redan. Perfekt plagg som gömmer orakade bleka ben och ändå är svalt och luftigt. Kolla tradera annars. Där kan du säkert göra ett långklänning-fynd! :)

2 Kajsa:

skriven

Maria: Ja, jag får slänga ett öga där. Så typiska mig att vela och vela tills plagget är sålt och då ångra mig att jag inte köpte det... Man tycker att jag borde lära mig snart :)

Kommentera här: