Laddade batterier

Vilka härliga tjejer jag håller på att lära känna! Idag har vi suttit tre stycken i en soffa och druckit drinkar. Vi hade till och med en egen bartender som servade oss. Glasen fylldes inte på, utan in kom ett nytt med en ny drink innan den gamla ens var slut. Och alla var det olika sorter. Ibland fylld med hallon, ibland lime och alltid lika god. Jag tackar mitt smaksinne för att det valde att smyga tillbaka just ikväll.

Tanken var att jag skulle följa med dem ut också, men där sa huvudet stopp. Jag får nog erkänna att jag inte är helt hundra än. Med tanke på att det i morse knappt kändes som jag skulle orka gå till Maria, och skulle jag orka skulle jag dricka läsk, så tycker jag att jag var duktig.

Nu väntar sängen och i natt tillbringas den på D´s sida! Han har nattpasset. Och morgonpasset! Sovmorgon för mamman i morgon.

1 Zara:

skriven

Härligt! Hoppas du sov jätte, jättelänge!! Promenad till veckan?

2 Kajsa:

skriven

Zara: Jag sov skapligt länge. Men mitt i allt var jag ju så klart tvungen att få ett gallstensanfall så jag måste upp och ta medicin och vanka runt...

3 Kajsa:

skriven

Zara: Och självklart ska vi ta en promenad! Måndag kanske rent utav?

4 Zara:

skriven

Men typiskt!! Skönt att bli av med den där bråkstaken (inte D utan gallan;).

Måndag verkar bli skitväder skvallrades det om på vädret, tisdag såg bättre ut!?

5 Kajsa:

skriven

Zara: Ajdå. Men då bokar vi tisdag kl 10, typ. :)

Kommentera här: