Planerar och funderar

Och här inne var det lugnt som vanligt... Vi har fullt upp just nu med planeringar av olika slag som tar massa tid. Det är lånelöften, husvisningar, lägenhetsvärderingar, dagisplanering och andra vuxenpoäng som ska betas av här framöver. Tankarna snurrar och dagarna går i ett.

Men nånstans där mitt i allt hinner vi kramas en hel del också, min lilla trollunge och jag.

1 Ida:

skriven

Åh ska hon börja på dagis snart? Spännande :)
sj. är jag helt slut efter en dag med runt 16-18,
1-2 åringar... Puh!! Men du ett tips på ytterkläder, ha fodrade galon kläder, o fodrade stövlar, jag säger bara de, utav erfarenhet. de är mest praktiskt, och de håller värmen. Spec, nu, när de är slask, blöt o lerigt.

Svar:
Kajsa

2 uppsalasfinest:

skriven

Oj, spännande...!

Svar:
Kajsa

3 Madde:

skriven

Mycket men spännande låter det som=)
Vart kollar ni hus, och när börjar skutten på dagis?
Kram

Kommentera här: