Aj då...

Hur gick det för er i förra veckans utmaning? Jag klarade mig rätt bra. Tackade nej till tårta på jobbet, kola från Fagerströms, nybakad sockerkaka hos farmor och ett stort härligt fikabord hos lilla Nova.
 
Jag föll på två saker varav en som jag inte ens tänkte på. Av bara farten och ren vana slank det ner två glas Troccadero till den hemlagade pizzan hon mamma och pappa i fredags. Jag åt och drack gott utan att det fanns en endaste tanke på någon veckoutmaning. Jag har inte dåligt samvete över det heller utan är istället stolt över allt det andra jag tackade nej till. Den andra är en liten liten bit tårta som jag åt igår när vi uppvaktade lilla Martin. Kan dock tillägga att Irma var med och åt det mesta av biten, så egentligen räknas den knappt. ;)
 
Vågen är också glad över allt jag tackat nej till. 0,4 kg minus sedan förra måndagen utan att jag rört mig det minsta. På rätt väg igen...

Kommentera här: