21 day challenge slut för nu.

Jaha, då är utmaningen över för denna gång.

Hur har det gått för er? Jag hade ju ett litet bakslag när jag var i Stockholm med tjejerna. Men annars har jag stått emot allt. Hur skönt som helst.

Och resultatet då? Jag är faktiskt inte sugen på sötsaker på samma sätt längre. Jag kommer försöka hålla mig ifrån det så mycket jag kan i framtiden också, men vet att det kommer att bli tufft. Därför kommer jag att ha en dag i veckan då jag får äta vad jag vill och hur mycket jag vill. Tänk er "lördagsgodis" fast på valfri dag. Jag tror på detta och vet att jag funkar med tänket "jag får äta allt, men inte alltid". Är ni med på den också?

Viktresultatet då? -1,7 kg på 21 dagar. Helt ok med tanke på att jag bara dansat Zumba en gång och in övrigt inte rört på mig. Inte rört mig alls faktiskt eftersom en dunderförkylning slog till förra veckan och fortfarande sitter kvar. Så snart den är klar med mig kommer jag att börja träna igen också.
1 Linda:

skriven

Jag vågar nog påstå att en kväll/natt på LemonBar räknas som ett träningspass också....Faktiskt :P

Svar: SANT!! Och jag drack ju mest mjölkdrinkar så läsken i de andra drinkarna räknas inte heller. ;)
Kajsa

2 Anna:

skriven

...och jag får mest panik över att det redan gått tre veckor...hej och hå...

Svar: 3 veckor av vad? Tänker du på hela livet är tre veckor ingenting och det är bara att komma igen. Eller har du något annat mål?
Kajsa

Kommentera här: