Drömmen om en ny garderob

Titta vilka fina klänningar jag hittade när jag "fönstershoppade" lite på Vero Modas sida. Den rosa kan jag tänka mig att ha vilken sommarkväll som helst, den svarta funkar alltid och den bruna skulle jag glida runt i på jobbet.
 
1 Madde:

skriven

Du skulle vara så snygg i dem!!

Svar: Men tack söta!
Kajsa

2 Therese:

skriven

jättefina alla tre! :)

Svar: Jag vet! Det hade varit lättare om en var lite snyggare än de andra. :)
Kajsa

3 Kusin Anna:

skriven

Verkligen du Kajsa! Sluta fönstershoppa och slå till istället. ;)

Svar: Jaja :) Men på vilken? Jag kan ju inte köpa alla tre. Eller?
Kajsa

4 Uppsalasfinest :

skriven

Åh, jag vill ha alla tre!

Svar: Jag också, men kan inte välja vilken färg jag ska klicka hem först...
Kajsa

5 Uppsalasfinest :

skriven

Den bruna! För den tror jag du kommer använda mest!

Svar: Och där hjälpte du mig att fatta ett beslut. Var mest inne på den jag också och du fällde avgörandet. Tack!
Kajsa

Kommentera här: