Borde så mycket

Det är så mycket att fixa nu inför flytten att jag inte kommer mig för nånting. Jag blundar lite för hur kort tid det är kvar och lyssnar istället på kroppen som sa åt mig att vila i kväll. Jag är så trött! 

Men ett samtal till tekniska, ett samtal med säljarna och ett samtal med bostadsrättsföreningens ordförande har blivit av idag iallafall. I morgon ska jag packa lite och kanske även söka ny dagisplats för lilla fröken. Måste även ringa runt till försäkringsbolagen och förhandla lite. Och sedan packa lite till. 

Fråga: Hur mycket får man plats med i en trea? 
Svar: Hur mycket som helst. 
1 Zara:

skriven

För att komma igen med nya krafter är det bra att vila! Man måste vila, fråga mig:) Jag vilar varje dag och har rätt nyss lärt mig att lyssna på kroppen. Tänka sig vad mycket mer jag orkar och hur mycket mer produktiv jag blir när jag vilar när kroppen vill!
Så fortsätt att vila, lyssna på kroppen. Då blir du mer produktiv, gladare, piggare och en ännu bättre mamma och sambo:)

Svar: Tack för peppen!! Idag har jag packat iallafall en kartong, men även rensat ut massa skåp, så jag tror du har rätt när du säger att man kommer igen med ny energi.
Kajsa

Kommentera här: