Vill skriva så mycket här...

... men energin äts för tillfället upp av annat. Jag lovar att uppdatera er om vad som händer (och inte händer) så fort jag har lite ork. Just nu tar jag varje dag som den kommer för längre fram orkar jag inte titta. Jag skulle vilja åka hem till Fjärn tex för jag saknar mamma och pappa, men jag tror inte ens orken för det finns. 

Den bristande energin kan bero på förkylningar också. Hela veckan har inneburit vab här hemma. Och även D har haft 40-gradig feber. Det känns som jag står på tur och med täppt näsa går jag och lägger mig nu så jag orkar städa i morgon inför helgens visning. 

Känner ni någon som behöver en trea, så skicka dem till Lantmätarn på lördag...
1 Zara:

skriven

Åh vad livet suger musten ur en ibland!! Jag håller tummar och tår för att det ska hagla in bud efter helgen!!! Kramar

Kommentera här: