Hur hinner ni?

Julklappsinköp, luciafix, adventspyssel, ljusstakar, blommor, gardiner, julkläder till barnen, julkläder till mig, bakning mm mm mm. 

Hur hinner ni med? Jag har ju fullt upp att ens hinna vardagsfixet med barn, mat, städ och tvätt.

Ta ett djupt andetag nu för december står för dörren. Varje helg är uppbokad fram till jul så nu biter vi ihop och kör!
1 Zara F:

skriven

Oj! Jag tror inte många hinner det alls faktiskt:) och gör man det så får man vara glad antar jag:) eller så är man sönderstressad och sur;)
Själv har jag inte ens tänkt över kläder, advent eller så mycket annat heller. Blev lite stressad när jag läste ditt inlägg😄
Jag tror vi värderar den fungerande vardagen mer än rätt gardiner, vem bryr sig om gardiner och ljusstakar om föräldrar och ungarna är hungriga, trötta och sura:)
Våra blommiga sommargardiner hänger sjukt bra i våra fönster, vore kul om de kunde matcha era, även om de är i forsa!

2 Terese :

skriven

Ta det lugnt. Du har en liten som ammar och håller dig vaken om nätterna, bara att klara det är en heltid sysselsättning.
Kram

Kommentera här: