Främmande

Kommer hem efter jobbet och ser att vi har främmande. Marlene och barnen hade kommit för att umgås lite på eftermiddagen och det var så himla kul. 

När man kommer hem 17.30 varje dag, äter middag, nattar barn och sedan ska hinna med vardagssysslorna är det tyvärr så att vissa saker får stryka på foten. Tiden räcker inte riktigt till. Dessvärre är det både träning och tid med vänner som inte hinns med. Något som jag egentligen borde prioritera efter som båda sakerna ger så otroligt mycket. 

Idag hann jag träffa Marlene ungefär en timme. Och det var otroligt skönt att bryta vardagens vanor lite. Jag måste börja prioritera om! 
1 Anonym:

skriven

Tack för titten!!!kram 😄

2 Terese:

skriven

Att gå ner i arbetstid tror jag kan vara räddningen för många!

Svar: Absolut! Det kommer jag troligtvis att göra när Daniel avslutar sin föräldraledighet.
Kajsa

Kommentera här: