Kortare

Idag blev det en tur till frissan. Så skönt att bli klippt! Det är konstigt det där vad man pratar om med sin frissa. Idag kom vi in på allvarliga saker. Som om vi var hur bra vänner som helst, trots att jag faktiskt endast går dit och betalar henne för att hon ska ta en svängom med saxen i mitt hår. Nä, det var skönt att få det lite kortare igen. Välbehövligt om inte annat.


Kort på den ena sidan       Och långt på den andra

Nä, nu ska jag slänga mig i soffan och vänta på att D´s kusin hör av sig. I ett kort förvirrat ögonblick lovade jag att jag kunde vara chaffis i kväll så det är väl bäst att försöka hålla sig vaken. Jag brukar bli så himla konstig och ännu tröttare om jag somnar en stund.  

I morgon bär det av till Norrfjärn för att tillbringa helgen med mamma och pappa. Så skönt att komma hem ibland. Hörde att det var lyskväll också så det är inte omöjligt att det slinker ner lite vin och att man tillslut hamnar på stranden framför en brasa. Mysigt!
1 josie:

skriven

Supersnyggt! Du passar grymt i den där frisyren. hmm, måste nog också besöka frissan asap.

Kommentera här: