Gitarr

Jag har kommit på att jag skulle vilja lära mig spela gitarr. Det är något jag velat kunna länge, men det har växt de senaste veckorna. Hur kul vore inte det att kunna... När jag gick i skolan lärde jag mig spela piano, men det är inget jag har haft nytta av precis. Hur ofta släpar man med sig ett piano på en fest t.ex.? Kanske man skulle kolla runt och se om det är nån som har en gammal gura liggandes... Sedan att plinka lite kan väl inte vara så svårt, jag kunde ju trots allt spela "Lilla snigel" på brorsans elgitarr när jag var liten.

1 Therese:

skriven

Ja det är ngt jag oxå skulle vilja kunna! jag har försökt att få folk att lära mig flera ggr, men jag är nog inte skapad för det dessvärre... :/ :)

2 Kajsa:

skriven

Jo Therese! Jag vet att du vill lära dig! Kommer ihåg festen hos mig för några år sedan när du satt och försökte =)

Kommentera här: