Hur svårt ska det vara?

Vart tar den här veckan vägen? Jag hinner inte med mig. Jag har fullt upp på jobbet så dagarna bara flyger förbi. När jag slutat ska det hälsas på barn, tvättas, packas upp efter resan (kan vara det tråkigaste som finns), städas och tas reda på tvätt (faktiskt ännu tråkigare).

Som tur är blev jag laddad med energi av min aldeles egna solstråle Marina. När det sedan ramlade in ett litet vykort i brevlådan fylldes batterierna ytterliggare. Du är söt min vän. Och vem vet... En vacker dag kanske det även ramlar in något hos dig. Först ska jag bara få tid att komma iväg och köpa frimärken :) Det där med att få tiden att räcka till...

Idag lämnade vi faktiskt en del göra till i morgon också och åkte på restaurang istället. Vi har sagt att vi ska försöka komma iväg en gång i månaden, så det fick bli idag. Så skönt att slippa tänka på mat och disk ibland. Vardagslyx laddar också batterier.

Kommentera här: