Veckoutmaning 2

I morgon är det ny vecka och alltså ny utmaning. Jag hade egentligen en annan utmaning på gång åt er, men den får vänta. I morgon kör vi istället igång lite hemmaträning. Förra veckans resultat kommer i ett annat inlägg. Det här är vigt åt veckoutmaning nr 2.
 
Veckoutmaning 2: Plankan
Kommande vecka är det magträning som gäller. Vi ska planka varje dag den här veckan. Hur ni gör det bestämmer ni själva. Kanske väljer ni att göra det under intervaller eller så kanske ni väljer att stå så länge ni orkar. På knä eller på tå får ni också avgöra själva. Huvudsaken är att ni gör den rätt. Är ni osäkra på vad den innebär så kolla gärna upp det.I morgon kör vi igen! Vilka är på den här veckan?
1 Lisa:

skriven

Kul! Jag är med!

Svar: Härligt!
Kajsa

2 Bella:

skriven

Jag!!!! Tyvärr fuskades det med förra utmaningen... :/ men jag tränade destomer!! :)

Svar: Vad duktig du är som tränar! Nya friska tag den här veckan :)
Kajsa

3 Kusin Hanna:

skriven

Och jag är med!

Svar: Kul Hanna!
Kajsa

Kommentera här: