Allt är mitt fel

Alltså förlåt. Men det finns en risk att den här skitsommaren är mitt fel. 

Sommaren när Irma fyllde ett skulle jag njuta fullt ut av sol, bad och värme innan jag skulle börja mitt nya jobb. Irma fick massa fina sommarklänningar och vi skulle suga ut varenda sekund av sommaren. Men tji fick vi. Hela sommaren blåste bort och på varenda bild har Irma långbyxor och kofta eller tjocktröja. 

Lillskruttan! 

Denna sommar tänkte jag ta revange och drog därför ut på jobbstarten lite. Äntligen skulle jag få vara ledig länge tillsammans med hela familjen. Men som vi ju alla vet har den här sommaren kvalificerat sig som en de tråkigaste nånsin när vi ser till vädret. 

Men nu kan ni vara lugna. Jag är klar med barnafödandet och kommer alltså inte förstöra fler somrar.

Värt att tilläggas är ju att förra sommaren när det var så otroligt fint väder för Henning för liten för att vi skulle kunna njuta av den. Vi satt mest inne i den svala källaren och ammade...

Kommentera här: