Första träningen på länge

Efter ett träningsuppehåll på 4 månader (!!) kom jag äntligen iväg på ett pass igår. Jag gruvade mig något kopiöst inför dagens träningsvärk men måste erkänna att den inte är så hemsk som jag trodde. Troligtvis är det något jag kommer att få äta upp, men när jag skuttade upp i morse (eller ja, så mycket man kan skutta upp ur sängen 6.30 efter att ha varit vaken mellan 4 och 5) kände jag ingenting. Däremot börjar jag stelna till lite nu och troligtvis blir morgondagen tyngre. Kanske att jag får styra upp en promenad i kväll så benen får ur sig lite slaggprodukter.

Annars är det Irmas "träningsdag" idag. Vi har anmält henne till familjegympa i Forsa och idag är första dagen. Jag har en otroligt spänd tjej hemma som bara väntar på att jag ska komma hem från jobbet så vi kan åka. Jag håller tummarna att hon tycker att det är roligt. Själv ser jag det som ett bra tillfälle att lära känna lite föräldrar i Forsa. 

Kommentera här: